17 december 2012

Suicide Room.

I fredags kväll kollade jag på en film som heter Suicide Room. Filmen var väldigt bra, men extremt stark eller vad man ska säga och i slutet kunde jag inte hålla mig för tårar ( och jag gråter nästan aldrig ).
Filmen är en polsk film som handlar om pojken Dominik som har många vänner, rika föräldrar och ett allmänt bra liv. Tills en dag på en fest typ då han på skoj kysser en annan kille, efter det så blir han förnedrad av killen i skolan ( för Dominik blir "kär" i killen ) och då låser han sig ute från världen och håller sig i sitt rum. På Internet träffar han sedan på en sida kallad 'Suicide Room' och han blir fast. Hans föräldrar betalar mycket pengar till personer som ska komma och försöka få ut honom ur rummet, men det går inte. Han är väldigt deprimerad och en gång försökte han ta självmord, men misslyckades första gången i sitt rum. Det är svårt att förklara filmen, men den är verkligen värd att se. Det var i någon gång vid de två sista bilderna som jag inte kunde hålla mig längre och började grina..
Tumblr_ltebvuc7pk1qacs5po1_400_largeTumblr_lze4c4afmx1qkcmqlo1_500_large
Ps: han är s n y g g !! och detta är tidsinställt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar