25 mars 2013

ett litet sims-hus

Ett litet hus jag inredde förut, för mitt sims funkar mycket bättre nu! Men tyvärr så sparades antagligen inte huset för spelet stängdes av typ precis när jag var färdig med det, sen dess har jag inte spelat något för jag blev så arg på spelet då, och dessutom ville inte mina mods funka av någon anledning?? 
PS det är inte jag som har byggt huset, jag har bara inrett det för jag kan inte bygga snygga hus, så jag laddar ner hus och gör om de så som jag vill ha dem lol. Kommer inte ihåg vart jag laddade ner huset, men jag tror det hette typ 'bluebells starter'.
tidsinställt inlägg

1 kommentar:

  1. Sv: Hej, jag vet inte riktigt vad felet kan vara tyvärr. Men du kan prova att radera alla Cache. filer i The sims 3 mappen och sen se om det hjälpt.
    Tack!

    SvaraRadera