18 juli 2014

Sverige I am in you




Hej på er! Nu har jag snart varit hemma i Sverige i en vecka och det känns ju sådär jämfört med England kan jag ju säga er.. Fast det är ju skönt att få sova halva dagen också haha! Här ser ni i alla fall de enda bilderna som jag orkat redigera hittills, jag har verkligen jättemycket bilder att visa er nu det gäller bara att jag ska orka redigera alla hehe. Dessa bilder är från ena dagen i London (vi var där en dag på sightseeing och en dag på shopping) och efter att bara ha vart där den dagen så kan jag helt klart säga att jag älskar London! England över huvud taget är helt fantastiskt, och jag hoppas verkligen att jag lyckas ta mig dit igen.

Annars var språkresan helt fantastisk, och om du någonsin har chansen att åka på språkresa så ta den!! Du kommer inte att ångra dig, det enda tråkiga är att tiden går alldeles för fort. Tre veckor kändes snarare som tre dagar. Det är fullt ös med lektioner och aktiviteter hela tiden, så man har inte ens tid att längta hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar